zondag 12 september 2010

Mooie fotodag





Veel regen vandaag op zondag, maar toch nog leuk fotoweer. Want toen het eenmaal droog was geworden en ik wat mooie luchten zag snel een rondje op de stadsfiets gereden. Een mooie dreigende wolk en ineens grote parasolzwammen. Die staan hier ieder jaar maar had ze nog niet gezien. En ook vanavond nog de ballonnen  van de BallonnenParade vanuit wijk de Reeshof in Tilburg. Dat is een driedaags evenement en vanavond stond de wind goed dus zag ik ineens een aantal ballonnen voorbij vliegen, want ze gingen best snel.

10 opmerkingen:

  1. whaahha,heerlijk dat jij het droog hebt gehad margreet wij ehhhh ehhhh
    hebben een natte dag gehad...
    nat natter natterdersterre..
    en dan weet jij het wel,
    mooi die balonnen, ik zou zo graag een keer gaan varen hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa! eindelijk kan ik weer je foto's zien! na veel klikken en geduld. Dat lijken wel heel grote paddestoelen Margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier was het gelukkig na 12 uur ook droog en zelfs zonnig.
    Mooi die ballonnen.
    Off topic, vervolgverhalen komen tussen de andere logs door hahhah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw... wat een groot aantal paddestoelen heb je gevonden...
    Super om al die mooie gekleurde ballonnen tegen de blauwe lucht te zien :-)
    Fijn begin van de (werk)week toegewenst
    Marjolein vh pl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi .. jij hebt ze zien vliegen, margreet? :-))
    wat een kleurrijk feest aan zo'n blauwe hemel!

    jouw paddestoelen zijn echte macho's, margreet? :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier was het regen...regen en nog eens regen en pas tegen de avond hield het op en kwam de zon.
    Ik heb dus toch nog een mooie zonsondergang kunnen fliepsen ☺
    En ook wolkenluchten..jaja....
    Die zijn wel spectaculair deze dagen!
    Wat een joekels van paddenstoelen heb je daar staan, zeg.
    Ik moest vanmorgen echt met m'n neus op de grond om een leuk bosje minipaddenstoeltjes in het juiste licht te fliepsen....
    Wat een geluk voor de balonvaarders, dat het bij jullie zulk goed weer was voor een vlucht...ik zou er hier gisteren niet aan moeten denken!!
    Vandaag is het gelukkig schitterend weer hier, dus krijgt de tuin volop aandacht ☺
    Geniet ervan, Margreet.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig die Parasolzwammen en zo groot ook!
    Mooi gezicht ook die ballonnen tegen de blauwe lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die paddenstoelen!
    Helaas is het voor ballonvaren nu minder goed weer!
    groetjes,
    Elmar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die paddenstoelen van je zijn om zo te zeggen uit de kluiten gewassen jongens te noemen.
    Ook hier was het weer de afgelopen dagen bar en boos maar de luchten inderdaad bijzonder mooi om te bekijken.
    Maar, ik denk daat ik daar geen uitzondering in ben, ik hoop wel dat het weer snel gaat verbeteren want je word er beslist nier vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie paddestoelen heb je gezien, wat een grote, heb er hier nog geen gezien, hoop morgen ff te zoeken.
    Altidj een feest de luchtballonen.
    Hoop op het weekend op een beetje redelijk weer...ben het binnen zitten nu al beu.
    prettig weekend en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen