dinsdag 19 april 2011

Heerlijk fietsweer

Alweer een mooie dag dus vanmorgen eerst mijn tuintafel
en stoelen op het terras gezet, nadat ik dat eerst had opgepoetst.
 Maar zag ook dat mijn auto onder het berkenstuifmeel zit.
De ruiten gepoetst, maar daarvoor even de bekende truc met
datum op de voorruit en ja hoor bij Helga van Leur in Editie NL!
 Na de boterham rondje racefiets en dan kom je deze smakelijke
borden geregeld tegen.....!
 Versierde straat op Oordeel Heikant in de buurt van Baarle-Nassau
voor een gouden bruidspaar.
 Via Tulderheide en Landgoed De Utrecht verder gereden.
Na De Utrecht richting Esbeek.
 Mooie route, die ik op deze manier niet vaak heb gefietst.
 Hilvarenbeek.
 Beetje zielige paarden, want toen ik even stopte stonden ze zo.
Na een foto maken en toen ik weer wegreed stonden ze nog zo!
De aardbeienplantjes links mogen al in de volle zon en zitten vol
met bloemen. De opvolgende serie zit nog onder het dek.
Dit is in de buurt van Goirle, dus was ik alweer bijna thuis na
52 kilometer.

7 opmerkingen:

  1. Op zo'n zonovergoten dag, was het natuurlijk een genot om op de racefiets te zitten.
    Zouden die paarden al last hebben van de warmte?
    Het gaat nu wel heel erg hard, hè?
    Alles is ineens groen en ik zag vandaag alweer een libel.
    Hier zijn de asperges ook al te koop.
    OT Ik moest lachen om jouw opmerking over een straatlengte aan boodschappen, die je vervoerd hebt.
    Maar je hebt gelijk, dat loopt aardig op zo door de jaren heen.
    Zelfs een nieuwe stofzuiger heb ik erop vervoerd.
    Slaap lekker zometeen.
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhhhhhhhhhhhh
    is dat het stof,
    jawel hé, dat hangt in de lucht,
    jeeetje margreet heftig zeg :-)

    wel ehh je haalde de tv er mee:-)

    maak er een zalige dag van hé,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een vaste RTLklant aan het worden.
    Bijzonder die foto met dat zand, dacht even dat het rijp was!

    Gisteren hebben we gefietst in de Alblasserwaard, een en al bloesem en wat een weertje!!

    gr eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto en weer op tv, dat alles zo stoffig is is minder leuk.
    Maar goed we wachten niet op regen, ik niet ;-)
    Leuke tocht van 52 km.
    Is echt genieten nu, ik geloof het graag.
    Groetjes en gezellige donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nu het mindere van de lente... dat stuifmeel dat op de auto terechtkomt. Ook mijn auto zit helemaal onder. En poetsen... eigenlijk heeft het gewoon geen zin. Een uur later kan je herbeginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och bij jullie ook al zo stoffig?
    Heb je foto op tv gezien :-)
    Mmmm heerlijke asperges jammie jammie
    Mooie fietstochtjes komen hier weer voorbij.
    Genieten hoor.
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he gefeliciteerd margreet bij rtl ja op pc kan ik dat onderdeel niet zien ja elke dag ligt er dat gele stof poetsen kun je elke dag genieten ook dat zie ik aan jouw foto,s en rondes wel margreet de aardbeien zijn er ook weer op tijd bij mmmmm liefhebber van asperge lust ik wel maar eet dat niet vaak vele groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen