zondag 10 april 2011

Zonnige zondag

 Zondagmorgen
 Lekker fietsweer.
 Foto bij RTL4 met Helga van Leur!
 Dit is het paardenspan wat ze aanwees.
 Na de middag rondje racefiets en wat zie ik..!
 Beesten die in de reklamepaal bij afrit 11 van de A58 klimmen: is
voor een event met allerlei dieren in de nabijgelegen
Beekse Bergen!
 Het veldkapelletje is er ook nog in de buurt van Esbeek.
 Leuk bankje voor Diny tussen Netersel en Middelbeers.
 Dan richting Baarschot en daar eindelijk eens bij het kapelletje
gestopt.
Een mooie rit en ook weer een mooie dag om van
te genieten!
Ook over de 1000 kilometer op de racefiets, want
nu op 1014 en dat is voor mij in deze tijd
van het jaar al best veel.

8 opmerkingen:

  1. ahhh:-)
    zo heet ik ook :-)
    dus daar mag ik ook gaan zitten :-)
    hihi wat een gelukkie margreet, wat een zalige zondag... er leek geen einde aan te komen hé:-)
    en morgen weer zo'n dag :-)

    slaap lekker
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat met de eerste 1000km van het jaar, margreet! :-))

    zo'n blauwe hemel en stralend zonneke nodigt natuurlijk uit om op je fiets te springen, eh? :-)

    wat een mooi grotje heb je daar gevonden? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig dit weer..iedereen geniet ervan.
    Ik loop echter te zweten, want ik moet tijdelijk weer een elastieken kous dragen.
    Heb aan de spataderbehandeling een ontstoken ader overgehouden.
    Ik hoop, dat dit weer snel verholpen is en ik wat luchtiger gekleed kan gaan.
    Niettemin geniet ik met volle teugen van de natuur.
    Ik heb vanmorgen alweer zulke mooie foto's gemaakt...mijn dag kan niet meer stuk..☺
    Je eerste foto van de rietpluimen tegen de blauwe lucht krijgt vandaag voor mij de eerste prijs en jij een lintje voor het behalen van de eerste 1000!!!
    Groetjesssss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een wonderlijk allegaartje bij elkaar gesprokkeld, maar het zijn evengoed erg leuke foto's geworden. En je ziet duidelijk de Fuji kleuren en doortekening. Jij had zo te zien een hele fijne zondag.

    hartelijke groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een mooie fietstocht gemaakt zo te zien.
    Het was er ook echt wer voor, heerlijk zo genoten,maar had ook wel een lange terugreis voor de boeg ;-(
    De eerste 1000 km weer gedaan op je fiets, proficiat !
    Gezellig kapelleke, vind deze wel weer mooi.
    iedereen was voloopp aan het genieten het afgelopen weekend, vandaag ook warm, heerlijk.
    Ondanks dat ik alleen in de pauzes buiten was.
    Gezellige dinsdag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en zeker gefelkiciteerd margreet voor rtl en vandaag omroep brabant je ziet het komt wel weer goed en de km teller gsat maar door he het goede weer nodigt voor ons fietsers uit .wat leuk die poezen tegen die paal en mooie kapeltjes zie zegt ik zie dat in mijn omgeving niet echt ,moet zeggen dat ik niet zo daar op let .de koek is nog niet op margreet we kunnen best deze week meer fietsen we worden verwend zonder regenpak al zag ik de halo nog vandaag jij ook .vele groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie fietstocht want je hebt weer hele leuke kiekplaoties gemaakt onderweg! OT zeker een mooi bankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het was heerlijk zondag Margreet.
    Wij hebben 20 km gefietst.
    Pfffft wat heb jij al weer veel km geräddeld :-)
    :) Aly
    Knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen