vrijdag 15 april 2011

Zon komt op als de dag weer begint

Zon komt op in de skyline van Tilburg gezien vanuit Riel.
  

 Koeien worden wakker en ik ook!

"Hoe sterk is de eenzame fietser"


 Na dit moois in de vroege ochtend vanmiddag een rondje racefiets.
 Voor onze moedige webbie Sien, die met Jeroen aan de vooravond
staat van een tocht op de fiets naar Santiago een kaarsje voor beiden
opgestoken bij St. Christoffel in Alphen. En ook eentje voor
mijn nieuwe fiets.

Na de lammetjes nu ook veulens, maar deze wilden niet echt
op de foto!

8 opmerkingen:

  1. een prachtige ochtendserie margreet jij ook zo genoten van de mooie mistbanken en flinke trip gaat sien maken denk erg ver is vele groetjes corina en heel mooie weekeinde margreet te hopen dat de dieren dan wel mee werken voor de camera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verheug me al op morgen!
    Wordt weer mooi weer he?
    Zeg nu niet nee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeeeeeerlijk om te zien margreet

    puur genot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie zonsopgang, margreet! :-))

    fantastische kleuren en het laagje nevel maakt het helemaal af! :-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende log is dit, Margreet.
    De foto met de laaghangende mist is werkelijk super.
    En wat lief, dat je een kaarsje brandt voor Sien en Jeroen en voor je nieuwe fiets natuurlijk...☺
    Je was er vroeg bij. Ik ga zo ook op pad, dus wie weet kan ik tussendoor ook nog de zonsopkomst fotograferen.
    Ik moet een gedeelte van de wandelroute bepijlen.
    Ik voel me trouwens zo gaar als een pakje boter, ben snipverkouden, maar in de buitenlucht zal het wel meevallen, denk ik.
    Geniet van het mooie weer.
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi stemmige serie. En jij was je bed weer uit op het moment dat ik me nog 'ns lekker omdraaide. 3. en 7. zijn mijn favoriet, maar ze zijn evengoed allemaal erg mooi.
    Fijn weekend, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto van die mistbank over de weg!!Superplaat Margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. marjolein vh pl18 april 2011 om 17:00

    Wat lief van je om een kaarsje voor Sien aan te steken !
    Maar je grondmistfoto steelt toch echt de show...super mooi !

    BeantwoordenVerwijderen