vrijdag 8 april 2011

Zon, mistbankjes en koeien

Vanmorgen de zonsopgang gaan fotograferen.
Tegen zonsopgang mooie mistbankjes.

Oude Leij.

Genieten!
Na de middag heerlijk weer dus een rondje fietsen naar de
Chaamse en Ulvenhoutse bossen.
Terug via de Boerenbaan bij Gilze en daar staan fraaie koeien!
Zowel rood- als zwartbonte koeien. Prachtige dieren lopen erbij,
maar hier zitten nog veel echte liefhebbers onder de boeren.
Je ziet me wel hè!
Eh...ik doe wel effe model, dus knip maar!

Lekker gefietst in een heerlijk zonnetje en tegen de wind in begonnen,
dus terug naar huis lekker peddelen met de wind in de rug!
En na 58 km bijna aan de 1000 km.

8 opmerkingen:

  1. heerlijk margreet,
    ik kom heel even bij jou op het bankje zitten en duik dan mijn bedje in,
    ik ben snipverkouden...
    dus dat moet warm gehouden hé, en ik weet precies hóe:-)

    slaap lekker
    en tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je zonsopkomst is sprookjesachtigmooi, margreet!

    hihi .. die koeien! :-))
    ze heeft duidelijk interesse in hetgeen jij bezig bent? :-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige foto's die je in de morgen gemaakt hebt,super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n mistig landschap toont toch erg prachtig. Heb het zelf nog nooit gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit zijn de mooie ochtendfoto,s margreet liefhebbersplaatjes in geniet ervan want ook hier hou ik enorm van nu zaterdagochtend was het er ook de mistbanken en koeien mooie foto,s ook ik ben blij dat ze terug in de wei zijn margreet wij kunnen ze dikwijls genoeg in onze foto,s gebruiken vandaag kwam de zon terug beetje moeilijk weer zon warm wind af zweet op de rug wind op opassen fris accent en jasje iets beter aan zonder jas durf ik toch niet met noordenwind ,morgen nog geniet dag hoop jij ook margreet gezellige zonnige zondag toe gewenst groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. marjolein vh pl10 april 2011 om 20:16

    Wat zijn die mistfoto`s prachtig....
    Geweldig wat een sfeer.
    En alweer bijna de 1000 km....fantastische prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die mistfoto's maar ook de koeien mogen er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit was precies jouw favoriete weertype, hè Margreet?
    Ik zit hier ook te genieten...vooral van de mistfoto's...☺ SCHITTEREND!!
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen