vrijdag 26 augustus 2011

Raar weerdagje

 Vrijdagmorgen grijs en de 2e bui komt er aan.
 Na bezoek fysio snel op de fiets en op alles voorbereid en
na nog geen kilometer fietsen kon het regenjack al aan.

 Buienwolken vanuit het zuiden in ontwikkeling.
 Indrukwekkende wolken, maar bui viel mee.
 Mooi om de scheidslijn te zien.
Foto bij Omroep Brabant TV.

 Voor onze plantjes is dit weer niet leuk. Gisteren stonden deze
geraniums er nog leuk bij, maar nu niet meer.
De hybiscus bloeit prima, maar dit zijn toch echt de laatste
bloemen.

5 opmerkingen:

  1. Je Hybiscus is erg mooi. Voor de rest krijg ik het koud van je reportage. Was gisteren nog ik Katwijk, ook nat.
    fijn weekend en groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zware wolkenluchten heb je te pakken gehad.
    Maar als dank krijg je ze ook nog over je heen ;-(
    Je hibiscus doet het goed.
    Fijn weekend

    We liggen er nog steeds uit ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie wolkenluchten en terecht, dat deze foto door omroep Brabant TV uitgekozen is.
    Hier bloeit de hybiscus ook volop, maar de geraniums gaan bij mij ook onverstoorbaar door.
    Nu staan ze bij mij dicht tegen de gevel en hebben niet zoveel last van de regen.
    De vlinderstruiken hebben het nu wél echt gehad.
    @ Ja...weblog is nog steeds niet in de lucht en de foto's stapelen zich inderdaad op.
    Ik heb gisteren nog een Bandheidelibel gefotografeerd. Staat op de rode lijst, hoewel in Overijssel al weer wat algemener. Ik wil hem dolgraag laten zien!!!
    Deventer is een mooie stad (ook met wat minder weer)en ik geef je graag een rondleiding, hoor!
    Fijn weekend en groetjesss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's die je de afgelopen tijd geplaatst hebt Margreet.
    Wat hebben jullie een slecht weer gehad, hier ook wel regen in onweer,maar niet zoveel als bij jullie.
    Ik heb er weinig last van gehad, was druk.
    Jammer dat alle webloggen even stil liggen, wilde vanavond eens een rondje maken.
    Hoop dat het niet te lang duurt.
    Groetjes en gezellige zondag.
    O.T Heb morgen een familiedag in Oisterwijk, hoop dat het droog is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. indrukwekkende wolkenfoto,s margreet erg mooi om te zien ook gefeliciteerd bij omroep brabant .de echte foto erg mooi want ik zie dat ze weer stuk afgesneden hebben bloemkes hebben het slecht maar wij ook he margreet op ons fietske als we getroffen worden door zo,n bui groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen