woensdag 3 augustus 2011

Van veel zon naar beetje regen

Dinsdagmorgen lekker zonnetje maar ook nog vochtig.
Ook goeiemorgen!
Gelderse roos draagt fraaie rode bessen.
Een streep bij "mijn boom": finishstreep van snelle club-
genoten, die hier een eindsprint houden!
Middag op de racefiets.
Halfweg de 60 km even pauze bij dit leuke bankje op de Wellenseindse
 Heide en een fotootje voor Diny.
Ik ben dus bijna in het land van de Acht Zaligheden!
Dan verder naar Hilvarenbeek.
Waar deze avond weer een zomerfeest wordt gehouden.
Leuk dorp, maarja in mijn eerste brabantse jaren woonde ik hier!
Nog een leuk "benkske" in mijn wijk voor het vakantiewerk.
Woensdagmorgen: bewolkt op wat spetters na, dus deze fietsers
gaan gewoon op pad. Op Omroep Brabant TV vanavond!
Onrustige lucht maar viel mee.
Het gele koolzaad gaf nog wat kleur bij de Oude Leij.
Morgen ?


6 opmerkingen:

  1. heerlijk..
    morgen??
    morgen stap ik met jou op de fiets en zetten we ons neer op dat benkske, 't liegbenkske
    dé kende toch wel :-)
    heerlijk margreet lekker genieten hier,
    we doen nog een rondje.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt geniet fietstocht(je) Margreet.
    Dat benkske is wel erg leuk en uitnodigend :-)
    voor donderdag is er weer een zomerse dag beloofd ,)
    Mijn fiets raakt nog in de stress van zoveeel km:-)) (LOL)
    Jouw schotse hooglanders voelen zich hier ook thuis in het land van de zaligheden ,)
    Heerlijk!

    Op dit moment valt het hier wel met 10 bakken gelijk uit de hemel en ons toilet en afvoer maken rochelende geluiden :-) tgaat net goed "grijns
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. land van de acht zaligheden?

    wie wilt daar niet wonen? :-))

    je fietstochtjes gaan nooit vervelen, margreet!

    morgen weer? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het land van de acht zaligheden...

    zou ik wel eens willen zien..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een geweldige fietsronde van jou, het is daar toch erg mooi in jouw omgeving! durf je zo dicht bij de hooglanders te komen? ze kunnen aanvallen hoor brrrrr. nog fijne fietsdagen! (hier is zaterdag de jaarlijkse wielerronde en ga natuurlijk even "terraszitten" in het centrum) Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal schitterend uit. Zeker met zo'n zonnetje erbij! Heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen