dinsdag 28 september 2010

Mistige ochtend






Vandaag, dus dinsdag, was het alweer goed mistig. En ik vind fotograferen in de mist nog steeds spannend om te doen, dus al voor 9 uur op de fiets. De eerste foto schoot ik buiten Riel en als die jullie bekend voorkomt, dat klopt, want die was zowel in Editie NL als tegen 8 uur met Helga van Leur in het RTL-weerbericht. Waar ik fotografeerde lag onder een kastanjeboom bij een boerderij heel veel kastanjes op het fietspad! Er waren ook weer fraaie spinnenwebben te zien, dus leuk om het kleine wereldje door zo'n web te fotograferen. Tot slot even bij "mijn vliegenzwammen" gaan kijken en op dat grasveldje is het nog steeds een feestelijke aanblik, zelfs op zo'n mistige morgen als die van vandaag!

9 opmerkingen:

  1. prachtig margreet die zwammen wat een feest zeg,
    geweldig, het lijkt wel of er steeds meer bijkomen hé,

    ik hoop dat het weer goed gaat met je, en dat je morgen een heel rustig en kalm hoofd mag hebben
    lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi he die ochtendmist, geeft een heel aparte sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margreet!

    Je paddestoelen zijn fantatisch; lopen heel mooi weg. Van de overige foto's wordt een mens niet vrolijk.

    groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die laatste foto is prachtig! De rest mag er ook zijn trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op en top een herfstlog, Margreet....ik smul hiervan.
    Die tweede met al die kastanjes en die mistige achtergrond...geweldig!!
    Maar ook de andere zijn PLAATJES..
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat zijn weer prachtige kiekjes Margreet, ik vind ze alle erg mooi. ik ben weer terug, grooetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige herft foto's Margreet!
    Het web en de vliegenzwammen zijn super!
    groetjes,
    Elmar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De laatste foto met de vliegenzwammen vind ik werkelijk TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wij hebben hier de afgelopen week al weer vorst op de grond gehad.
    Ik hoop niet dat wat we te kort aan zomer (zon) hebben gehad gaan inruilen voor een te veel aan
    winter (sneeuw)

    BeantwoordenVerwijderen