zaterdag 18 september 2010

Veluwe (2)



Maandagmiddag op park Heihaas in Putten op de Veluwe gearriveerd en al snel "vriendjes" met een leuke eekhoorn, die geregeld rond mijn bungalow rondsprong. Helaas was dinsdag een regendag, dus in de middag met de auto even naar Putten gereden en zo goed mogelijk een paar foto's van de kerk, het gedenkmonument van de weggevoerde dorpsbewoners in WOII  en de lindebomen, waar vroeger recht werd gesproken, gemaakt. De bomen hebben grote gaten in de bast, maar ze zitten nog goed in het blad!
                                                                              

5 opmerkingen:

  1. ouwe lindes waarschijnlijk die zetten ze vaak rond de kerk omdat die bliksem afleiden:-)

    maar wel mooi margreet,
    dat eekhoorntje....
    "lief hé"

    maak er een fijne zondag van hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp dat je ondanks de regen toch, voor zover dat mogelijk was, hebt kunnen genieten van wat je hebt waargenomen.
    Maar ik hoop wel dat we nog een mooie warme en zonnige na zomer zullen gaan krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk..zo'n tam eekhoorntje rond het huisje.
    Zo kun je nog eens een foto van zo'n diertje maken.
    Mooi..die monumenten...de kerk heeft ook al heel wat te verduren gehad.
    Geniet van deze (koude) zondag.
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo ik ben helemaal vertederd door dat eekhoorntje, dat vind ik zulke mooie diertjes maar ik zie ze zelden en fotograferen kan ik ze al helemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leeuk die eekhoorn, mooi op de foto gekregen , ze zijn vaak zo snel.
    maar goed als hij iedere keer terug komt meer kans op een treffer.
    Wat een weer zeg, jammer.
    Toch nog ff er op uit gweest om foto's te maken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen