dinsdag 17 mei 2011

Abdijentocht (slot)

De Abdijentocht is in volle gang, maar de kerk bij het klooster
wacht op de wekelijkse kerkgangers.











Even rustig met het verkeer en de EHBO, dus grappen
voor de fotografe





Erg leuke foto, die bij de ruim 100 foto's van mij op de website
van de club is toegevoegd. Deze topper is dus helaas niet van
mij, maar heb dit ook niet gezien!
Een geslaagde tocht met ruim 800 deelnemers. Hoewel de gewonden en
 ziek geworden clubgenoot een schaduw over de dag wierpen.


8 opmerkingen:

  1. jammer dat er een ongeluk was margreet, maar ...
    je hebt er een geweldige reportage van gemaakt,
    ik heb genoten,
    en zal eerdaags bij de abdij een pintje op jou pakken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even door al je abdijentochtlogjes
    gescrold Margreet. Wat een tocht zeg!!
    Wat een deelnemers trouwens, super!
    Je hebt er weer een mooie serie foto's
    van gemaakt, vind het nog steeds knap dat
    je sport en fotografie zo kunt combineren!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoop dat je clubgenoot inmiddels weer aan de beterhand is, margreet!!

    je hebt deze tocht heel mooi vastgelegd in foto's vol actie, plezier en vriendschap!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus die topper was niet eens van jou???
    Had je het wél gezien, dan had je beslist ook een foto genomen....hij blijft leuk ☺
    Die twee zitten daar lekker droog.
    Er is heel wat vocht voorbijgekomen...
    Vocht uit de lucht, zweetdruppels en gerstenat..haha.
    Leuke foto's, Margreet!
    Hier schijnt de zon...heerlijk!!!
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi zo'n abdijentocht...

    alhoewel trappist en fietsen gaan volgens mij niet samen...

    fietsen en fotograferen lijkt me wel een bijzonder leuke combinatie

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke serie weer, een zeer geslaagde dag zo te zien.
    Las net bij Neus van je clubgenoot, is wel schrikken, hoop dat het allemaal goed komt met hem.
    800 deelnemers is best veel.
    Als fotografe heb je een mooie serie geleverd.
    Groetjes en fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke serie van deze tocht. Een abdij trekt altijd veel fietsers. Wordt de trappist daar ook wat milder gemaakt qua alcoholpercentage?
    Ik hoorde dit verhaal laatst. Blijkbaar doen ze dit hier (abdij Achel - België) om ongelukken te voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke fotoreportage geworden, echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen