woensdag 11 mei 2011

Lekker gefietst!

In de ochtend was het al mooi, maar ook een beetje
"wilde" lucht met zelfs kleur in een boogje.
 De nieuwe regenmeter heeft het nog niet echt druk gehad!
 In de middag rondje racefiets.
 Aardappelplantjes komen toch boven de grond ondanks droogte.
Nog steeds beregenen. 
 Stapelwolkjes boven de koeien.

Een laatste akker wordt bewerkt: stofwolken.
Als Italiaans kampioene rondgereden in mijn truitje van de
Classico Boretti. Truitjes zat, maar zo'n aanwinst moet je toch
dragen en laten zien, nietwaar!

Flets zonnetje aan het eind van de dag, maar nog steeds droog.

10 opmerkingen:

  1. Die regenmeter kan je bijna ongebruikt weer inleveren aan het eind van de zomer, als ik de weerberichten mag geloven.


    Off topic, de komende dagen wel logs maar geen reacties van mijn kant, giga druk weekend.
    Donderdag 3october ledenvergadering,vrijdag 3 octobergala en zaterdag en zondag de toplopers begeleiden bij de Leiden Marathon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da's waar margreet,
    wel gaaf om zo'n shirt te krijgen hé:-)
    al ga je nooit meer mee,
    :-)
    de luchten waren schilderachtig mooi vond ik,
    ik heb heerlijk buiten liggen kijken en zo'n beetje dromen..
    meer had ik toch niet te doen vandaag :-)
    hier is vannacht een lekkere bui gevallen, wel met een donderslag maar dat mag de pret niet drukken hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. marjolein vh pl11 mei 2011 om 23:13

    Hier stond de regenmeter op 3mm...ook niet veel hè ?
    Maar je hebt weer mooie luchten gespot.
    En je shirt staat prachtig.

    Maar waarom hebben racefietsers nooit een bel...je schrikt je steeds wild...zoeffff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je staat fantastisch als italiaanse kampioen, margreet! :-))

    parli italiano anche?
    o devo continuato in olandese? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze en de vorige serie vormen een leuk beeldverhaal. En....dat truitje staat je fantastisch (wel een beetje lachen hoor!). Maar ik vind je moedig om met dit weer die enorme afstanden af te leggen.
    Liefs, Ivo

    NB. ik ben vanaf maandag tot 30 mei in de Peleponesos.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! om als kampioene in een italiaanse shirt te rijden Margreet.
    Prachtige weerplaatjes laat je weer zien.
    hahahaa de regenmeter moet nog vaak genoeg overwerken hoor.....,)
    Veel fietsplezier en succes in Pelponesos
    :) Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Daar ga ik niet naar toe hoor, maar volger Ivo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Margreet, je hebt al weer flinke routes gefietst en mooie weerplaatjes gemaakt. Ik
    zie soms je foto's op Rtl of Omr.Br. langskomen.
    Bedankt voor je leuke bericht op mn site en ik zie binnenkort wel foto's uit Genderen/Heusden op jouw site. groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zal eens even kijken of ik kan reageren op vrijdag de 13e...☺
    Jouw regenmeter heeft op het ogenblik vakantie...hahaha!!!
    De enige druppels die hij zou kunnen noteren, zouden van de beregeningsinstallaties kunnen zijn.
    De foto met de koeien vind ik een typisch Hollands plaatje.
    Leuk....om een shirtje met de nationale Italiaanse kleuren te bezitten.
    Natúúrlijk moet je dat showen!!!!
    Ennn...hebben jullie inmiddels wat regen gehad??
    Hier is het nu wel bewolkt, maar van regen is geen sprake.
    Fijn weekend en groetjesssss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat is zeker een mooi shirt Margreet! een beetje meer smile... op je gezicht past daar eingelijk wel bij! groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen