dinsdag 26 oktober 2010

26 oktober



Zomaar op een moeilijke dag

5 opmerkingen:

  1. ...
    margreet...
    zonder al te veel woorden ..
    denk ik dat ik weet, wat er zo moeilijk is....

    een dikke knuffel voor jou.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wens je heel veel sterkte, margreet!

    laat de mooie herinneringen zegevieren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Margreet,

    Jaloersmakende platen weer!! Waarom lukt het jou om tegelichtopnamen te maken met detail in de voorgrond en mij niet. Heb je soms HDR gebruikt. Geweldig!!

    groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n dag kun je maar het best in de natuur doorbrengen, Margreet.
    Je ziet het...de zon heeft je lekker verwarmd.
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt zo mii fotograferen he op dit moment.
    Begreep ik nu dat je 's winters niet fietst?

    BeantwoordenVerwijderen