donderdag 14 oktober 2010

Grijs






Na de mooie fotodag aan het begin van de week is het de laatste dagen beetje erg grijs en somber. Maar mijn bladeren en vogelfoto's hadden sukses bij de media. De foto van de vogels boven het weiland in de nevel vind ik zelf heel mooi.
Vanmorgen begon droog, maar even een paar spetters motregen en iedereen schrijft de datum met de vorst op een autoruit, dus dacht laat ik eens motregen op de tuintafel schrijven. Vonden ze bij RTL-4 ook leuk, dus was ik daar te zien! Zo zie je maar "hoe een koe een haas vangt" !
Het kantoorgebouw Entrada, wat nog op 3 verdiepingen na leeg staat aan de rand van Tilburg, is wel apart en zeker op een grijze dag als vandaag mooi.

6 opmerkingen:

  1. je hebt het maar druk met tv kijken :))))))
    leuk gevonden dat motregen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf gedaan margreet,
    ze kunnen jou wel in dienst nemen bij de tv,
    als reporter.


    meer weer met margreet:-)
    ik zio ehet helemaal zitten:-)
    OT

    leuk dat jij au pair bent geweest margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's weer. Mooi standpunt ook wat btreft de bladeren. Good weekend, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ook de eerste foto het allermooist! Wat leuk dat je foto's weer op de tv zijn getoond! Je moet er maar eens geld voor gaan vragen zo langzamerhand ben jij vast inderdeel van het programma ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste foto is prachtig, maar bij de herfstbladeren had je ook een heel mooi standpunt.
    Dat "motregen" is heel leuk bedacht, Margreet en wat is het toch een genot, dat je foto's zo veelvuldig bij de media in de smaak vallen.
    Ik hoop, dat het morgen wat minder grijs is, want dan wil ik een paar mooie foto's scoren, zo hoog in de lucht. Ik duim er tenminste voor, dat de ballonvaart door kan gaan.
    Fijn weekend gewenst, Margreet.
    OT Gisteren was de arm nog heel pijnlijk, maar vandaag gaat het al een stuk beter ☺
    Ik heb trouwens ook het bericht over weblog gelezen....is inderdaad niet zo leuk.
    Groetjessss..Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige herfstplaatjes geschoten Margreet! en als je ze dan ook 'savonds nog eens terug kunt zien op t.v. tjaaaa,.... lekker toch. natuurlijk valt bij ons je naam ook op!

    BeantwoordenVerwijderen