woensdag 27 oktober 2010

Grijs, nat, maar ook leuk




Vandaag, zoals bij ons bijna allemaal lekker grijs en later nat, maar bij mij ook iets leuks. Want vanmiddag in de motregen op de fiets naar Kruidvat om mijn fotoboekje van het midweekje Veluwe ophalen. En daar ben ik heel blij mee, want dat is super nagenieten van een paar mooie dagen. En ook een berg foto's van het fietsen dit jaar. Ik kan weer aan de slag met knippen en plakken van het fietsen dit seizoen: Altijd leuk weer om te doen, want een beetje heel veel napret.

5 opmerkingen:

  1. hoi margreet,
    hier begon het grijs en nat maar eenmaal aangekomen op plek van bestemming heb ik maria een belofte gedaan:-)
    en de zon brak door en we hebben een heerlijke open dag gehad, wel wat wind, maar dat mocht de pret niet drukken,
    het was zalig:-)

    tot morgen en slaap lekker
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes weer Margreet. Het blijft vandaag grauw, dus ik ga maar weer naar bed.

    groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grijs zijn je beelden inderdaad...had op verbetering gehoopt.
    Helaas.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja...daar was ik dus ook...bij de schaapjes.
    Ook nu was het grijs en regenachtig, maar ik heb wél genoten.
    @ Ja, ik ontvang graag je linkje....lijkt me leuk.
    Groetjessss..Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was de afgelopen dagen zeker grijs en nat, vandaag ook , bah niks aan.
    Maar goed heb je weer tidj voor andere dingen.
    Leuk zijn die fotoboeken, heb er laatst een kado gekregen van Wenen waar ik vorig jaar was, zo mooi in groot formaat, dus kijk er vaak in.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen