donderdag 7 oktober 2010

Paddo's in de krant

Vanmorgen, na een altijd leuk bezoek aan de tandarts, snel wat foto's gaan maken. Maar toen ik daarna in de krant keek zag ik tot mijn verbazing op een fotopagina over paddenstoelen 2 foto's van mij erbij staan! Ik stuurde zo af en toe wel eens wat foto's naar het fotoalbum op internet van de krant en daar hebben ze nu een keuze uit gemaakt (228 inzendingen), dus mag met 2 grote foto's niet mopperen. Ik laat jullie een foto van de krant zien en wat andere plaatjes die ik op de nevelige ochtend maakte.





10 opmerkingen:

  1. proficiat margreet,:-)
    wat gaaf dat ze je foto's er steeds uitpikken,
    dat spreekt ze wel aan ,
    ik ben blij voor je, zat vanmorgen bij de kapper het ED te kijken, maar ehhhh da's toch familie van deze, ...
    heb ze niet gezien..

    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik keek vanmorgen ook in het BD en dacht: he die foto's ken ik! Leuk voor je dat ze steeds jouw foto's selecteren. Misschien ligt er nog een onverwachte carriere in het verschiet..... ;~))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan ook nog met je eigen naam er bij!
    Je wordt nog eens wereldberoemd in Brabant Margreet!
    Een fijn en prettig weekend he!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Margreet,

    Van harte gefeliciteerd met de publicatie; gerechtigheid! Je maakt gewoon mooie foto's.
    Vandaag was het goed mistig (jouw weer), maar ik ben er toch op uit geweest.

    groet, Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je scoort erg goed Margreet!! Dat zegt toch genoeg over je fotowerk, leuk hoor. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wordt je werk toch gewaardeerd.
    Maar ze zijn me ook echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een dikke proficiat met deze prestatie, margreet!

    hebben ze jou niet meteen gebombardeerd tot dagbladfotograaf!

    tsss .. ze weten niet wat ze missen! :-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan me voorstellen, dat de verrassing groot was voor je.
    De verschrompelde vliegenzwammen zijn ook heel bijzonder en zeker een prominente plaats waard op deze pagina.
    De koe kijkt, alsof ze wil zeggen: "Wat mot je!"
    Haha...maar die zijn altijd zo lekker nieuwsgierig, hè?
    Maak er een fijn weekend van, Margreet...hier schijnt de zon...heerlijk!!!
    Groetjesss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel bijzonder die vliegenzwammen in verval
    gefeliciteerd met deze leuke publicatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Margreet met je foto's in de krant.Je bent erg goed bezig, want ik zie je foto's regelmatig bij RTL4 voorbij komen.Jammer dat ik geen foto's meer zie op weerfoto's.nl??Volgens mij heb ik wat gemist???Ik kijk ook eerlijk gezegd niet dagelijks.

    Groet, Jos Hebben

    BeantwoordenVerwijderen