woensdag 6 oktober 2010

Saai weer, maar toch....!

Beetje saai en vooral grijs weer, zowel vandaag als gisteren, maar toch .... in de prijzen!
Gisteren in de namiddag zag ik ineens tegen 5 uur, toen het even opklaarde, een bijzon en die was op RTL-4 met Helga van Leur te zien en vanmorgen een foto van een beetje openbrekende lucht gemaakt, was maar even, want vooral motregen. En die is vanavond bij het weerpraatje van Omroep Brabant met Jordi Bloem te zien. Dus ondanks het wat mindere weer en zo af en toe denkend wat moet ik nu voor iets aardigs "schieten" blijk ik toch goed "geschoten" te hebben. Tenminste wat weerfoto's betreft. Hopelijk komende dagen mooier fotoweer!!




Update: dezelfde foto als hierboven ook bij RTL-4 in het late avond weerbericht met Peter Timofeeff !

6 opmerkingen:

  1. blijft leuk he hahahah

    Off topic, alle 3 oktoberdrukte achter de rug.
    Ga nu overal bijlezen en vanaf morgen reageer ik weer bij iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whaahhaha
    saai weer maar toch op tv,
    lieve margreet,
    hier in de straat weten ze al wie margreet is hoor:-)

    "geweldig"

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. margreet, ik geloof dat jij niet anders kan dan raak schieten! :-))

    ik vind het fantastisch om jouw foto's op een tv-scherm te zien!
    jammer dat wij die zender niet kunnen ontvangen, want dit had ik graaf life meegemaakt! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even en je bent een BNer.
    Het zit hier nu potdicht van de mist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij ben je al hartstikke bekend in tv-land!!! Goed hoor dat jouw foto's telkens er uit worden gepikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent onderhand in heel Nederland bekend, Margreet met je weerfoto's.
    Ik kan me trouwens wel voorstellen, dat ze jouw foto's eruit pikken.
    Jij weet elke keer iets bijzonders te fotograferen...zelfs met saai weer.
    Ik vind het altijd hartstikke leuk om een foto van jou op tv te zien.
    Fijne avond nog.
    Groetjesssss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen