woensdag 21 maart 2012

Kilometers


Vandaag weer mooi weer, dus na de middag op de racefiets om richting
Poppel te fietsen.


Bij het Brabantse Alphen richting Poppel gereden.


Hier passeerde ik ongeveer de 10.000 kilometer op deze racefiets, maar dadelijk meer.


Hierna fietste ik via Terover bij Alphen richting België, waar een fietser van De Hellen uit
Goirle mij inhaalde, maar mee bleef fietsen en een gezellige prater
bleek te zijn, maar daardoor geen foto's meer.


In Goirle "houdoe" na ruim 35 kilometer samen fietsen. Terug naar Tilburg en passeerde
het mooie veld met bloeiende narcissen aan de rand van mijn woonwijk.
En ja die zet je nog even op de foto.


Dus mooie plaatjes als achtergrond voor de statistiekjes, want vandaag passeerde
ik de 10.000 kilometer op de Rings racefiets, die ik 3 jaar geleden kocht.
Het begin van mijn weblog.


Vandaag kwam ik voor dit seizoen na 60 kilometer precies op 515 kilometer.
Ruim over de 10.000 kilometer op deze fiets.



Dus al deze bloemetjes zijn voor de fiets en ook een beetje voor mezelf!!



Nagenietend thuis van deze mijlpaal, zag ik nog net een mooie kleuring van de 
ondergaande zon vanuit mijn achtertuin. 



9 opmerkingen:

  1. Jij bent richting "Poppel" gefietst Margreet en
    ik richting de "Poppe" :-) Scheelt niet veel maar toch wél :-) Ik heb met mijn beide zoons gefietst en bij de Poppe in Markelo koffie gedronken. Wat is het genieten om met dit weer te fietsen he? Maar ik doe jou niet na woooow wat een kilometers in die paar jaar! Die narcissen mogen wel een beetje veel voor jouzelf zijn hoor!!

    Groetjes en geniet er nog lekker van de komende dagen (ga ik ook doen :-))
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Margreet,

    Je fiets meer per jaar dan ik met de auto reis.
    Je kunt trots zijn, een mooie Km stand. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto´s en gefeliciteerd Margreet. 10k kilometers in 3 jaar is niet niks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastisch margreet wat een prachtig resultaat,
    jij mag een héle grote bos bloemen uitzoeken voor jezelf:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een veld vol narcissen...het zullen er geen 10.000 zijn, maar wel een paar armen vol :)
    Jij en je fiets...jullie hebben ze verdiend.
    Nu heerlijk in het zonnetje gefietst, maar je hebt ook wel eens af moeten zien.
    Een hele prestatie, hoor!!! En je gaat er nog veel meer van maken, hè?
    Vandaag alweer zo'n lekkere dag, dus naast fietsweer ook heerlijk weer om te boulen:)
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dik verdiend hoor dat veld vol Narcissen, ik doe het je niet na! Prachtig gezicht ook al die bloemen zo bij elkaar. De laatste foto is ook prachtig waarschijnlijk komt erv anavond weer zo een!

    OT: Louistje heeft de operatie overleefd en eet gelukkig ook weer (heel belangrijk bij konijnen) maar is nog lang niet helemaal zichzelf, toch wel een bron van zorg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Fietsmargriet, leuk dat je ff langs kwam! Gefeliciteerd met je 10.000ste km.
    En ook nog onderweg foto's maken. Knap hoor, doe ik je niet na.
    Als klap op de vuurpijl spot je een mooie zonsondergang!
    Fijne (fiets)dag, grtjs Marjolein ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met deze mijlpaal
    Knap hoor....wat een eind fietsen is dat eigenlijk :-)
    Mooi veld met bloemen en van al dat geel word je echt blij hè ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met deze mijlpaal of beter gezegd trappaal.
    Off topic, de Joop Zoetemelk classic is inderdaad wel vroeg in het seizoen, maar ja is hier dan ook de opening van het toerseizoen.

    BeantwoordenVerwijderen