vrijdag 23 maart 2012

Zonnige vrijdag

Donderdag was een winkeldagje. Ook onderstaand nieuwe
tuintafeltje was een van mijn aanwinsten, want de
oude is echt aan zijn einde.


Vandaag, dus vrijdag, na een beetje niet helemaal fitte ochtend, toch op de racefiets
gestapt en een rondje Chaamse bossen  gereden. Kijken waar het
schip strand.


Geel grasland na het bemesten.


 *


Gelukkig viel het reuze mee, want na Alphen lekker doorgereden naar
Baarle-Nassau.


Terug via de Chaamse bossen gereden.


*


Op weg naar huis: mijn fiets en mijn schaduw..


De boom bij de Brakel buiten Riel zag ik al op de heenweg, maar op de terugweg
toch ff gefliepst. Is elk jaar een prachtige bloeier.


En dan vlak bij huis op het Bels Lijntje staat een waarschijnlijk heel erg
kersverse jonge Hooglander bij moeders te drinken.
Een mooi besluit van 52 kilometers fietsen.


6 opmerkingen:

  1. Ziet er weer lekker zonnig uit Margreet. En jullie krijgen nog een mooie week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een zalige dagen margreet, en je tafeltje krijgt vast een mooi plekje,
    lekker weer buiten genieten hé,

    slaap lekker, en morgen is er weer een genotvolle dag.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook bij ons was het gisteren en vandaag prachtig lenteweer. We zijn niet weg geweest met de trein. Mara had er geen zin in. Gefeliciteerd met je 10.000 km. Pffff wat veel zeg. Met m'n MGB oldtimer heb ik dat niet gereden in drie jaar.
    Weet je wat ik me wel eens afvraag, rij jij alleen maar fietsroutes?
    Zijn die deels met een cabrio te rijden. Ik lees je reply wel.
    Ook namens Mara een fijn weekend toegewenst.
    Saludos de
    Alberrt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar weer...de beste medicijn is de buitenlucht en wat inspanning.
    Ik heb eens een Kennedymars (8o km) gelopen, terwijl ik opstond met migraine.
    De eerste helft was afzien, maar daarna ging het steeds beter :)
    Wat een scheetje is die kleine Hooglander!
    Je tafeltje zal vandaag wel in elkaar gezet worden, hè?
    Ik ben ook voortdurend in de tuin bezig, maar wat een onkruid, zeg!!!
    De foto van het water omringd door de bomen, vind ik super!
    Wat zullen daar 's zomers veel insecten rondvliegen om te fliepsen.
    Maak er een mooi weekend van, Margreet.
    Groetjesss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja af en toe moet er eens iets vernieuwd worden in de tuin. En wat is het heerlijk om bij de tuinwinkels rond te struinen. En jij maar kilometers maken op de fiets! klasse! Ik heb vandaag 20 km. gefietst, jaaaaaa..... en m'n kont deed zo zeer van het zadel, ik moet ook meer in training... groet van Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahh wat lief er is al een kleine hooglandertje margreet maar de klus is bij jouw geklaart soms kunnen we ons niet goed voelen toch gaan we op de fiets de foto,s de zon soms de rust geeft ons een goed gevoel en voelen we ons weer stuk beter buiten in mooie natuur net als daar in chaam gr corina ik zelf heb weer andere fiets sinds 2 weken de teller is al in de 700 km haha ja wij rijden wat af

    BeantwoordenVerwijderen