woensdag 7 maart 2012

Wie is de leukste?



Gisteren pronkte ik ook al op deze weblog en nu nog een keer.


Ze  vinden me toch wel leuk!


En ja, zo zie ik er van de achterkant uit.


He hallo, die denkt dat die de mooiste is, maar ik ben er ook nog......


....maar sorry, ik moet wel even opletten welk leuke mannetje naar mij fluit.


Ja, dat zal wel maar ik moet ook even mijn nestkastje in de gaten houden.

Nou, die kun je hier in de collage zien hoor!
Okido en succes!
Laten we hopen op een aardige dag morgen, net zoals gisteren met wat stapelwolkjes
en zon.,

9 opmerkingen:

  1. lekker genieten zo met de vogeltjes margreet ik geniet echt mee met het verhaaltje erbij hopen dat de laatste foto zo morgen ook wordt want vandaag werd dus echt nat en koud en binnenweer jouw voorspelling kwam dus ook uit denk ik pimpelmeesje de leukste vindt net zo,n clowntje gr corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei mooi, Margreet, maar het Pimpeltje, dat zich net naar buiten wurmt bij het huisje is toch wel de leukste volgens mij :)
    Ja...gisteren was het heerlijk! Ik heb bij het boulen zelfs de jas uitgetrokken....
    Hier begon het vandaag pas laat in de middag te regenen, maar het was verder een frisse dag. Had vannacht ook gevroren.
    We zullen zien wat het morgen gaat worden.
    Fijne avond nog en groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Worden weer drukke tijden voor onze gevederde vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik "val" voor het Pimpelmeestje Margreet.
    Mooie foto's en je collage is helemaal TOP!!

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi .. grappige conversatie tss deze twee, margreet! :-)))

    ze gaan nog heel wat te vertellen hebben, als ze met kleintjes zitten? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij gaan allebei voor de pimpelmezen. Het zijn in onze ogen lieve vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was idd een heerlijke dag.
    En je vogelserie is prachtig, vooral je collage van je vogelhuisje...top

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig om dit gesprek te kunnen volgen :-))
    Zit hier gewoon te genieten ,)
    Gezellig log Margreet.
    Gr. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lig een paar logjes achter maar reageer hier omdat ik de foto's van het Pimpelmeesje helemaal super vind! Die eerste is schitterend maar ook die van het uitvliegen uit het nestkastje zijn jaloersmakend!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen