vrijdag 16 maart 2012

Mistige ochtend

Een mistige start van de dag, maar altijd mooi om te fotograferen.


Zeker bij de narcissen langs de Vaartlaan aan de rand van mijn woonwijk,
waar in deze tijd van het jaar de narcissen uitbundig bloeien.


En even later zag ik vanaf het Bels Lijntje deze 3 reeën in de mist langs de
Oude Leij.


Moeilijk fotograferen want ver weg, mist en struikgewas.


*


*


Zomaar een narcisje langs de weg.


Mistig langs de A58


*

Een half etmaal later zag ik mijn mooie ochtendfoto terug op TV bij Omroep Brabant.

In de middag naar het tuincentrum. Het vervangen van een nieuwe bezem aan de
oude steel had meer voeten in de aarde dan gedacht, dus niet eens een foto
gemaakt. Daardoor ga ik morgen pas aan de slag met mijn plantjes.
Fijn weekend allemaal.

9 opmerkingen:

  1. Ha Margreet,

    De mist geeft een klein wereldje, maar de narcissen staan er mooi bij en de reën heb je ook toch goed kunnen vastleggen.
    En je hebt de weerpagina weer gehaald. oma

    ot, de radio was zeker het mest beluisterd in de auto in vroegere jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mistige serie en de reeën staan er ondanks de mist goed op hoor.

    Je reacties bij mijn weblog zijn allemaal prima doorgekomen hoor!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de nevel geeft een heel bijzondere sfeer aan je beelden, margreet!

    die reetjes zijn wondermooi!

    net als je foto van de narcissen, en dat hebben ze bij de tv ook heel goed begrepen! :-))

    fijn weekend, margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan had je het donderdag beter getroffen wat betreft het foto-weer. Weer op de regionale tv. Felicidades en die foto van het Wilhelminakanaal lijkt net een ansichtkaart. Fijn weekend Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk om naar t e kijken margreet wat ben je toch lekker sportief,
    vroeg deruit holakee, fietsen en ondertussen nog schitterende plaatjes zien op tv,:-)
    voor de kijkers dan hé.

    mooi weer margreet,
    een héél fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. reeën in de mist Margreet...

    maar toe kregen we toch nog heel mooi weer....

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige openingsfoto, Margreet.
    Dan is het leuk om die later terug te zien op TV hè?
    Bij jullie was behoorlijk wat mist, zeg!
    De reeën staan er toch heel mooi op.
    Ik zag er gisteren tijdens de wandeltocht ook een paar.
    Fijne zondag nog verder.
    Groetjesssss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie foto's Margreet! Ik ben net terug van een weekendje Oosterhout, met mijn vrouw, kinderen en kleinkinderen. Een internetvij weekend gehad, en dat was wel even vreemd zodoende heb ik niks kunnen volgen op het gebied van het weer en de foto's.Maar het was een te gek weekend in het Brabantse land.

    Groet,

    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nog gefeliciteerd bij omroep brabant margreet ik zag hem hij is mooi met mist en de narissen en wow wat treffer he de reetjes ik zie het wel hoor de witte kontjes staat best goed op ik weet hoe vlug je moet zijn en zoomen met los handje soms flink adem in houden want anders weer lukt het niet gr corina

    BeantwoordenVerwijderen