donderdag 29 maart 2012

Mooie start van de dag


De dag begon mooi voor het fotograferen met zon en mist.


*


*


*


Vorst aan de grond.


Grondmist langs de A58 bij de Kwaden Hoek.


Aspergebedden in de mist en de zon.


*


De koeien lopen al buiten op de Spaansehoek, maar een hoop geroep en gerammel
achter mij......


.....de overbuurman van deze boer probeert zijn duiven terug in het hok te krijgen!


De koeien zijn ook nieuwsgierig, maar meer naar mij wat ik langs de weg
kom doen.


Op weg naar huis door het bos en hoopte de ruiter net voor de bocht te
fliepsen, maar helaas.
 
 
Om de hoek bij huis zag ik, nadat de mist was verdwenen, dat de wolkenvelden op kwamen
zetten, die tot eind van de middag er een grijze kille boel van maakten.


Toch brak de lucht aan het eind van de middag nog open en zelfs wat mooie kleuren
rond en na zonsondergang, gezien vanuit de achtertuin.

7 opmerkingen:

  1. prachtig margreet,
    'k zag het vanmorgen ik was al vroeg op pad om mijn buurman op te halen in het ziekenhuis,
    maarehhhh
    ik had geen camera bij me, ben blij dat jij geweest bent:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Margreet,

    De komende dagen wordt het kouder, dus de kans op mist en vorst foto's neemt weer toe.
    Zijn zo speels en spannend. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Margreet, die combinatie van zon en mist. Mooie foto´s!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik die aspergebedden zag liggen in mist en zon, hoop dat het gauw weer aspergetijd wordt, want dan is het weer beter. En je weet niet half hoe lekker Mara ze kan klaarmaken. Grtz Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je mistfoto`s mooi
    En je aspergebedden stelen echt de show...prachtig
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was donderdag dus toch nog een heel behoorlijke dag bij jou.
    Hier was het toen al helemaal over met het mooie weer.
    Bij jou nog een mooie zonsopkomst en prachtige kleuren bij de ondergang.
    Mooie foto met de mistflarden en ook de rijp in de berm.
    De aspergebedden heb je fantastisch mooi vastgelegd en al is de ruiter bijna verdwenen op die ene foto, de zonneharp is duidelijk te zien.
    Ik geniet ook van de nieuwsgierige koeien....de tweede foto...mooie verdeling met de boom in het midden.
    Groetjessss...Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtoge serie foto's is dit zeg! De eersten met de silhouetten voor de opkomende zon. En dan die met de aspergebedden, nooit geweten dat plastic zo mooi kon zijn ;0) De nieuwsgierige koeien doen het ook goed en dan die prachtige spiegeling in het water, TOP!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen