maandag 12 maart 2012

Wetenswaardigheden




Geen foto gemaakt vandaag, want buiten huishoudelijke bezigheden, flink geworsteld
met een dooie struik in de voortuin, samen met de buurvrouw.
Daarom even wat wetenswaardigheden.



Vorige week melde ik al de gele container langs de Kwaden Hoek en het gegraaf
in het land.


Dat is dus vanwege sanering van een stortplaats van de NS aan de Alpenlaan
in Tilburg.


*


Die grond komt dus tijdelijk hier te liggen, achter het hek en de keet. En daar achter moet
je niet het land in, want dacht dat mijn schoenen bleven staan...


Langs het Bels Lijntje ziet het er zo uit en is er al een hoeveelheid grond gestort.
"Schijnt" schone grond met maximaal 5% stenen te zijn....
Vergunning tot 1 januari 2015 en ja wat dan?


Ander weetje: want hoe vervoer ik mijn kleine camera op de racefiets?
Boven in de zadeltas. In het andere deel zitten mijn 2 binnenbanden +
gereedschap. Zo nodig kan ik nog een 3e deel uitritsen.



Ooit in een goodybag een "muts" voor de gsm gekregen en daar past de camera precies
in en goede bescherming, zeker voor het scherm.
En als het hard gaat regenen heb ik uiteraard nog een plastic zakje bij me.





3 opmerkingen:

  1. jij bent van alle gemakken voorzien margreet meer is niet nodig denk ik :-)
    en laat nu de zon maar komen zodat je grond kunt verzetten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw uitzicht bij het Bels Lijntje gaat dus drastisch veranderen de komende tijd.
    Op gestorte grond komen vaak allerlei (on)kruiden tot bloei en daar komen weer insecten op af. Bekijk het maar van de mooie kant...wie weet, maak je deze zomer de mooiste insectenfoto's met je Ixus :)
    Je kunt hem met dit mutsje in elk geval shockproof vervoeren....
    Ennn...je zult je rug en vooral je schouder nu wel voelen, hè?
    Dat getrek in de tuin is niks voor (oude) vrouwen...*lol*
    Maak er maar een rustig dagje van.
    Groetjesss vanuit een nog grijs Bathmen.
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ideaal toch deze gebreide hoes voor je camera...top oplossing
    En jammer van je mooie as uitzichten, dat wordt jammer genoeg niks door die berg ;-(

    BeantwoordenVerwijderen